Добрий день! Підкажіть, будь ласка, які документи мені
потрібні, щоб оформити реєстрацію (прописатися) в квартирі, приватизованій на
чотирьох (у тому числі і на мене)? Чи потрібно згода інших співвласників? Якщо
можна, вкажіть, будь ласка, нормативні акти, якими регулюється це питання.Спасибо.
відповідь:
Громадяни України зобов'язані протягом 10 днів з моменту прибуття на нове місце
проживання зареєструвати своє нове місце проживання. В іншому випадку -
штраф від 17 до 51 грн.
До речі, є 2 поняття:
місце проживання - адміністративно-територіальна одиниця, на території якої
особа проживає терміном понад 6 місяців на рік,
місце знаходження - відповідно менше 6 місяців в рік.
Документи для реєстрації:
Письмову заяву. Якщо з поважної причини Ви не можете самі подати документи
для реєстрації, то реєстрація може бути здійснена за зверненням іншої особи на
підставі довіреності.
Паспорт з відміткою про зняття з реєстраційного обліку за попереднім місцем
проживання.
Квитанція про сплату держмита.
2 примірники талона про зняття з реєстрації з попереднього місця проживання.
Вимагати будь-які інші документи для реєстрації місця проживання заборонено.
Документи подаються паспортистки ЖЕКу, яка протягом 5 днів передає документи до
паспортного столу.
Подані до уповноваженого органу (тобто паспортний стіл) документи оформляються
та повертаються протягом 5-ти днів.
Отже, весь термін постановки на реєстраційний облік не повинен перевищувати 10
днів.
Згоди інших власників для вашої реєстрації не потрібно, оскільки в графі
"підстава реєстрації" у вас буде зазначено "право
власності". Посилатися ви можете на Закон України "Про свободу
пересування та Вільний Вибір Місця проживання в Україні" та Постанова
Кабінету Міністрів України від 28 липня 2004 р. N 985 "Про затвердження
Інструкції зразків документів, необхідніх для реєстрації Місця проживання в
Україні".
|