Четвер, 19.10.2017, 11:03
Юридична агенція УКРЮРПОСЛУГИ (Луцьк)
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Статті [122]
Про банківську систему України [18]
Самочинне будівництво [2]
Сімейні спори [0]
Актуально [54]
Головна » Статті » Статті

Щоб отримати гроші по страховці , українцям треба віддати 40% відкату ?



Страхові компанії та кредитні спілки стали все частіше відмовляти клієнтам у виплатах . Доходить до того, що останні платять хабарі , щоб вибити належні їм виплати. Головна порада - заява до суду

СКАРЖАТЬСЯ БІЛЬШЕ

Українці почали частіше скаржитися на фінансистів , повідомили « Вістям » у Нацфінпослуг (регулятор небанківських фінустанов ) . Протягом липня він отримав 776 індивідуальних та колективних звернень і скарг на роботу своїх підопічних (у червні і травні - 512 і 508 доповідних , відповідно). Страховики проблеми визнають. «Наприклад , в нашій компанії причиною 80 % випадків невдоволення громадян є їх недостатнє розуміння умов підписаних договорів , решту 20 % - наша вина. Ситуація ж по страховому ринку в цілому гірше через недобросовісних страховиків і посередників , низької кваліфікації продавців ( агентів , партнерів) » , - сказав нам гендиректор СК « Allianz Україна » Гаррі Андреасян .

Найчастіше страховики звинувачують клієнтів у невиконанні правил , описаних в договорах : наприклад , не всі водії з полісами КАСКО та автоцивілки повідомляють страховиків про аварії в триденний термін. Також клієнтів дорікають у невмінні зібрати повний пакет документів для виплати. Свої промахи страховики пояснюють двома причинами - забюрократизованими процедурами і аховим фінансовим станом. « У умисної затримці виплат клієнтам , думаю , можна звинуватити велику частину українських страхових фірм» , - визнав Андреасян .

ХАБАР - 40%

Клієнтам горе- фінансистів , які в пошуках своїх грошей оббивають пороги Нацфінпослуг , сьогодні дають різні поради. Найбільш очевидний - вимагати повернення грошей через суд. Але фінансисти визнають , що не менш дієвими можуть надаватися і альтернативні заходи . « Найефективніше , на жаль , працюють залучення знайомих страховиків , які можуть допомогти у вирішенні ситуації ( « дзвінок другу » ) , або підкуп співробітника СК. Також ефективно скаржитися в Нацфінпослуг або Моторне ( транспортне) страхове бюро (у разі якщо проблеми виникають з невиплатами за полісами автоцивілки ) , - говорить Андреасян .

Деякі дійсно платять хабарі. «Я намагався отримати виплату після аварії Volkswagen Transporter більше півроку. Машину полагодив за свої гроші , і страховик обіцяв виплату , як тільки кошти з'являться на рахунку . Сума вийшла кругла - понад 80 тис. грн. Страховому агенту на відкат натякнув сам . Але він відмахнувся , звівши все в жарт , однак через пару днів передзвонив і запропонував зустрітися. І ми домовилися про відкат : починали з 15 тис. грн , але зійшлися на 26 тис. Виплату отримав вже через тиждень » , - розповів нам приватний підприємець Андрій з Ужгорода.

Неофіційно страховики визнають , що відкати працівникам страхових компаній за останні роки стають все більш поширеною практикою. При цьому зростає розмір хабарів : якщо ще рік -два тому працівник страхової компанії міг вибити зі своєї структури виплату за 15-20 % розміру страхової суми , то в 2013 р. у клієнтів СК вимагають до 30% , а іноді і до 40 % нарахованої виплати.

Допомога у спорах з страховими компаніями. Консультації, підготовка документів, представництво в судах.

Консультації БЕЗКОШТОВНІ. Телефонуйте зараз: (київстар) 097 38 58 658; (лайф) 063 32 20 973; прямий номер у Луцьку 29 97 70.

Також Ви можете задати питання скориставшись формою

онлайн консультації: http://ukryrposlugi.at.ua/index/0-9

Джерело: http://cripo.com.ua

Категорія: Статті | Додав: УКРЮРПОСЛУГИ (03.09.2013)
Переглядів: 302 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Реєстрація
Наше опитування
Чи зачепила Вас криза?
Всього відповідей: 79
Відвідування
Copyright MyCorp © 2017