До нас вже кілька разів зверталися люди, які
повідомили, що у Луцьку вже є випадки, коли страхові компанії під різними
причинами відмовляються приймати заяви про страховий випадок, або просто
закривають (ніби тимчасово, на кілька днів) свої офіси.
Невелика, але на наш погляд корисна порада:
У Вашому договорі на страхування повинно бути
зазначено спосіб та строк інформування Вами страхової компанії про страховий
випадок, і Вам слід діяти відповідно до нього.
Однак, знаючи про те що наші страхові компанії
дуже люблять губити заяви своїх клієнтів та в подальшому під різними
благовидними та не дуже причинами зменшувати розмір страхового відшкодування,
вважаємо за можливе також порекомендувати Вам, якщо ви зіткнулися із закритими
дверима офісу чи впертим небажанням реєструвати Вашу заяву - надіслати на
адресу страхової компанії заяву про страховий випадок (у місцеве відділення та
головний офіс) рекомендованим листом з повідомленням про вручення, та
продублювати заяву телеграмою на ці ж адреси.
В подальшому квитанції про відправлення телеграми
та квитанція про відправлення заяви поштою будуть трактуватися, як належні
докази інформування вами страхової компанії про страховий випадок, найголовніше
не пропустити строки.
Допомога у спорах з страховими компаніями.
Консультації БЕЗКОШТОВНІ.
Телефонуйте: (київстар) 097 38 58 658; (лайф) 063
32 20 973; прямий номер у Луцьку 29 97 70.
|