
Страхові компанії та кредитні спілки стали все частіше
відмовляти клієнтам у виплатах . Доходить до того, що останні платять хабарі ,
щоб вибити належні їм виплати. Головна порада - заява до суду
СКАРЖАТЬСЯ БІЛЬШЕ
Українці почали частіше скаржитися на фінансистів ,
повідомили « Вістям » у Нацфінпослуг (регулятор небанківських фінустанов ) .
Протягом липня він отримав 776 індивідуальних та колективних звернень і скарг
на роботу своїх підопічних (у червні і травні - 512 і 508 доповідних ,
відповідно). Страховики проблеми визнають. «Наприклад , в нашій компанії
причиною 80 % випадків невдоволення громадян є їх недостатнє розуміння умов
підписаних договорів , решту 20 % - наша вина. Ситуація ж по страховому ринку в
цілому гірше через недобросовісних страховиків і посередників , низької
кваліфікації продавців ( агентів , партнерів) » , - сказав нам гендиректор СК «
Allianz Україна » Гаррі Андреасян .
Найчастіше страховики звинувачують клієнтів у невиконанні
правил , описаних в договорах : наприклад , не всі водії з полісами КАСКО та
автоцивілки повідомляють страховиків про аварії в триденний термін. Також
клієнтів дорікають у невмінні зібрати повний пакет документів для виплати. Свої
промахи страховики пояснюють двома причинами - забюрократизованими процедурами
і аховим фінансовим станом. « У умисної затримці виплат клієнтам , думаю ,
можна звинуватити велику частину українських страхових фірм» , - визнав
Андреасян .
ХАБАР - 40%
Клієнтам горе- фінансистів , які в пошуках своїх грошей
оббивають пороги Нацфінпослуг , сьогодні дають різні поради. Найбільш очевидний
- вимагати повернення грошей через суд. Але фінансисти визнають , що не менш
дієвими можуть надаватися і альтернативні заходи . « Найефективніше , на жаль ,
працюють залучення знайомих страховиків , які можуть допомогти у вирішенні
ситуації ( « дзвінок другу » ) , або підкуп співробітника СК. Також ефективно
скаржитися в Нацфінпослуг або Моторне ( транспортне) страхове бюро (у разі якщо
проблеми виникають з невиплатами за полісами автоцивілки ) , - говорить Андреасян
.
Деякі дійсно платять хабарі. «Я намагався отримати виплату
після аварії Volkswagen Transporter більше півроку. Машину полагодив за свої
гроші , і страховик обіцяв виплату , як тільки кошти з'являться на рахунку .
Сума вийшла кругла - понад 80 тис. грн. Страховому агенту на відкат натякнув
сам . Але він відмахнувся , звівши все в жарт , однак через пару днів
передзвонив і запропонував зустрітися. І ми домовилися про відкат : починали з
15 тис. грн , але зійшлися на 26 тис. Виплату отримав вже через тиждень » , -
розповів нам приватний підприємець Андрій з Ужгорода.
Неофіційно страховики визнають , що відкати працівникам
страхових компаній за останні роки стають все більш поширеною практикою. При
цьому зростає розмір хабарів : якщо ще рік -два тому працівник страхової
компанії міг вибити зі своєї структури виплату за 15-20 % розміру страхової
суми , то в 2013 р. у клієнтів СК вимагають до 30% , а іноді і до 40 %
нарахованої виплати. Допомога у спорах з страховими компаніями.
Консультації, підготовка документів, представництво в судах. Консультації
БЕЗКОШТОВНІ. Телефонуйте зараз: (київстар) 097 38 58 658; (лайф)
063 32 20 973; прямий номер у Луцьку 29 97 70. Також Ви можете задати питання скориставшись
формою
онлайн консультації: http://ukryrposlugi.at.ua/index/0-9
Джерело: http://cripo.com.ua
|